فایل ورد بررسي ارتباط متقابل بين تبليغات، درجه تمرکز و سودآوري در صنايع ايران (رهيافت معادلات رگرسيون به ظاهر نامرتبط)

لینک دانلود

 فایل ورد بررسي ارتباط متقابل بين تبليغات، درجه تمرکز و سودآوري در صنايع ايران (رهيافت معادلات رگرسيون به ظاهر نامرتبط) دارای 30 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد بررسي ارتباط متقابل بين تبليغات، درجه تمرکز و سودآوري در صنايع ايران (رهيافت معادلات رگرسيون به ظاهر نامرتبط)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد بررسي ارتباط متقابل بين تبليغات، درجه تمرکز و سودآوري در صنايع ايران (رهيافت معادلات رگرسيون به ظاهر نامرتبط)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد بررسي ارتباط متقابل بين تبليغات، درجه تمرکز و سودآوري در صنايع ايران (رهيافت معادلات رگرسيون به ظاهر نامرتبط) :




نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهشهاي اقتصادي ايران

تعداد صفحات :30

هدف اصلی این مطالعه بررسی ارتباط متقابل بین متغیرهای ساختار، رفتار و عملکرد بازار یا الگوی SCP در 141 کد چهار رقمی بخش صنعت ایران طی سالهای 1379- 1386 می باشد. برای این منظور متغیرهای شدت تبلیغات، نسبت سود به فروش و نسبت معکوس تعداد بنگاههای فعال در صنعت به عنوان متغیرهای جایگزین برای رفتار، عملکرد و ساختار بازار استفاده شده و سیستم معادلات الگو با استفاده از روش تخمین معادلات رگرسیون به ظاهر نامرتبط در داده های تابلویی تخمین زده شده است. نتایج حاصل از تخمین مدل دلالت بر این دارد که متغیر شدت تبلیغات تاثیر مثبت و معنی دار بر تمرکز صنایع داشته و سودآوری صنایع نیز تاثیر مثبت و معنی دار بر شدت تبلیغات دارد. علاوه بر این یافته های این مطالعه نشان می دهد که بین متغیرهای شدت تبلیغات، هزینه های تحقیق و توسعه، درجه تمرکز بازار، نرخ رشد فروش صنایع، نسبت سرمایه گذاری به فروش و سودآوری صنایع رابطه مستقیم برقرار است.
كلید واژه: تمرکز، شدت تبلیغات، سودآوری، روش رگرسیون به ظاهر نامرتبط در داده های تابلویی

توضیحات بیشتر