فایل ورد ويژگيهاي جمله هاي تجاري (نگاهي به نقش زبان ادبي در آفرينش جمله هاي تبليغاتي)

لینک دانلود

 فایل ورد ويژگيهاي جمله هاي تجاري (نگاهي به نقش زبان ادبي در آفرينش جمله هاي تبليغاتي) دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد ويژگيهاي جمله هاي تجاري (نگاهي به نقش زبان ادبي در آفرينش جمله هاي تبليغاتي)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد ويژگيهاي جمله هاي تجاري (نگاهي به نقش زبان ادبي در آفرينش جمله هاي تبليغاتي)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد ويژگيهاي جمله هاي تجاري (نگاهي به نقش زبان ادبي در آفرينش جمله هاي تبليغاتي) :




نام کنفرانس، همایش یا نشریه : سبك شناسي نظم و نثر فارسي (بهار ادب)

تعداد صفحات :17

تبلیغ، فرایندی پیچیده است که امروزه جزیی جدانشدنی از زندگی بشر به حساب می آید. در این فرایند پیچیده و شگفت، بخش مهمی وجود دارد که ذاتا به ادبیات و زبان ادبی مربوط است: آفریدن جمله های تجاری (تبلیغاتی). جمله هایی که گاه با وجود کوتاهیشان به اندازه یک شعر یا داستان کوتاه ارزشمند و بیاد ماندنی هستند.بسیاری از این جمله های تبلیغی آنچنان در حافظه مردم رسوب میکنند که تا سالها همچنان باقی میمانند و فراموش نمیشوند. اما پرسش اساسی در اینجا این است که چرا چنین اتفاقی می افتد؟ آن محصول خیلی مهم است یا طرز نوشتن یک جمله تجاری بگونه ای خاص بوده؟بنظر نگارنده آنچه باعث ماندگاری و رسوب یک جمله تبلیغی در ذهن مخاطبان میشود همان است که در بخاطر سپردن یک شعر نیز دیده میشود: نحوه بیان که یک جمله را از سطح عادی فراتر میبرد و به سطح ادبی ارتقا میدهد. در شکل گیری این بیان، صناعات و شگردهایی استفاده میشوند که عمدتا با صناعات یک شعر مشترک هستند.در این مقاله تلاش شده تا ضمن بررسی مهمترین جمله های تجاری در ایران چند دهه اخیر، شگردهای ادبی بکار رفته در آنها نیز تجزیه و تحلیل گردد تا بدین وسیله نحوه خلق این نوع جمله ها و علت موفقیت آنها معلوم شود.
كلید واژه: تبلیغات، جمله های تجاری، زبان ادبی، جناس، ایهام

توضیحات بیشتر