فایل ورد طراحي يک متدولوژي مبتني بر RFM جهت سنجش وفاداري مشتري با استفاده از تکنيک هاي داده کاوي

لینک دانلود

 فایل ورد طراحي يک متدولوژي مبتني بر RFM جهت سنجش وفاداري مشتري با استفاده از تکنيک هاي داده کاوي دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد طراحي يک متدولوژي مبتني بر RFM جهت سنجش وفاداري مشتري با استفاده از تکنيک هاي داده کاوي  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد طراحي يک متدولوژي مبتني بر RFM جهت سنجش وفاداري مشتري با استفاده از تکنيک هاي داده کاوي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد طراحي يک متدولوژي مبتني بر RFM جهت سنجش وفاداري مشتري با استفاده از تکنيک هاي داده کاوي :




نام کنفرانس، همایش یا نشریه : نشريه بين المللي مهندسي صنايع و مديريت توليد (فارسي)(نشريه بين المللي علوم مهندسي)

تعداد صفحات :10

این تحقیق با ارایه مدل جدیدی مبنی بر توسعه مدل RFM و تعیین اوزان پارامترها با مقایسات زوجی پس از خوشه بندی محصولات با تعداد خوشه های بهینه توسط شاخص دیویس بولدین، به تعیین درجه وفاداری مشتری در یک مفهوم برنده- برنده پرداخته است.موضوع به این دلیل اهمیت دارد که سازمانها برای موفقیت در کسب و کار لازم دارند مشتریانشان را به درستی درک کرده، نیازها و خواسته های آنها را پیش بینی کنند. با اجرای مدل توسعه یافته در شرکت ساپکو، نتایج نشان می دهد مدیر و کارشناسان واحد فروش قطعات یدکی به توانایی بیشتری جهت ارزیابی وفاداری مشتری در محصولات مختلف در مقایسه با یک انتخاب تصادفی در تعیین وفاداری مشتری نسبت به سایر سازمانها می رسند.
كلید واژه: مدیریت ارتباط با مشتری، CRM ،Data Mining، وفاداری مشتری

توضیحات بیشتر