فایل ورد به کارگيري يک درخت رگرسيوني هرس شده جهت انتخاب ويژگي هاي موثر بر پيش بيني رفتار خريد مشتريان در صنعت بيمه

لینک دانلود

 فایل ورد به کارگيري يک درخت رگرسيوني هرس شده جهت انتخاب ويژگي هاي موثر بر پيش بيني رفتار خريد مشتريان در صنعت بيمه دارای 25 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد به کارگيري يک درخت رگرسيوني هرس شده جهت انتخاب ويژگي هاي موثر بر پيش بيني رفتار خريد مشتريان در صنعت بيمه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد به کارگيري يک درخت رگرسيوني هرس شده جهت انتخاب ويژگي هاي موثر بر پيش بيني رفتار خريد مشتريان در صنعت بيمه،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد به کارگيري يک درخت رگرسيوني هرس شده جهت انتخاب ويژگي هاي موثر بر پيش بيني رفتار خريد مشتريان در صنعت بيمه :




نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهشنامه بيمه (صنعت بيمه)

تعداد صفحات :25

از مهمترین ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری، کشف الگوی رفتاری خرید مشتری است؛ سازمان می ‌تواند با تعریف استراتژی ‌های بازاریابی دقیق ‌تر جهت جذب مشتریان مشابه اقدام کند. لذا، انتخاب ویژگی ‌های موثر بر روی الگوی رفتاری خرید مشتریان با اهمیت است. زیرا استفاده از ویژگی ‌های نامرتبط منجر می ‌شود سازمان ناخواسته هزینه ‌های بسیاری را صرف افرادی ‌کند که احتمال خرید آنها ناچیز است. این تحقیق، یک رویه‌ جدید برای شناسایی ویژگی ‌های موثر جهت بهبود پیش ‌بینی مشتریان ارایه می ‌دهد. همچنین یک سیستم تشخیص مشتری مبتنی ‌بر تکنیک غیرخطی درخت تصمیم رگرسیونی جهت انتخاب ویژگی‌ ها و پیش ‌بینی رفتار خرید مشتریان طی دو مرحله توسعه داده می ‌شود. چون شناسایی مشتریان از موضوعات حیاتی صنعت بیمه است، از مجموعه داده‌ های یک شرکت بیمه هلندی برای پیش ‌بینی خرید یکی از محصولات آن استفاده شده است. نتایج نشان می ‌دهد که انتخاب بهترین زیرمجموعه از ویژگی‌ ها با به‌ کارگیری یک درخت‌ رگرسیونی هرس‌ شده علاوه ‌بر کاهش معنا‌دار پیچیدگی محاسبات می ‌تواند بهبود قابل توجهی را در نتایج پیش‌ بینی ایجاد کند.
كلید واژه: انتخاب ویژگی، مدیریت ارتباط با مشتری، درخت تصمیم رگرسیونی، پیش‌ بینی رفتار خرید، تشخیص مشتری

توضیحات بیشتر